Fundacja Fonia

80-041 Gdańsk, ul. Fieldorfa 23

tel. 796 369 542, fundacjafonia@fundacjafonia.pl

Konto fundacji: 32 1440 1013 0000 0000 1550 6091

RADOŚĆ MÓWIENIA

Facebook

Harmonia

PSOUU

PSOUU

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA


LOGOPEDYCZNE ASPEKTY DWUJĘZYCZNOŚCI - NABYWANIE I UCZENIE SIĘ DRUGIEGO JĘZYKA
Prowadząca:Prof. Henriette W. Langdon, Ed. D., F-CCC-SLP
Logopeda bilingwalny
Communicative Disorders and Sciences Department Connie L. Lurie,
College of Education San José State University San Jose, California-USA Wydział Zaburzeń Komunikacji w Kolegium Edukacji Uniwersytetu Stanowego San Jose w Kalifornii, Stany Zjednoczone
Termin:14.09.2017 / czwartek, g.14:00 - 19:00
Koszt:250 zł
Kontakt:fundacjafonia@fundacjafonia.pl tel.: 796 369 542
Miejsce szkolenia:Gdańsk ul. Fieldorfa 23
(warsztaty prowadzone będą w języku polskim)

Informacja o szkoleniu

LOGOPEDYCZNE ASPEKTY DWUJĘZYCZNOŚCI - NABYWANIE I UCZENIE SIĘ DRUGIEGO JĘZYKA

Prowadząca: Prof. Henriette W. Langdon, Ed. D., F-CCC-SLP

Logopeda bilingwalny

Communicative Disorders and Sciences Department Connie L. Lurie,

College of Education San José State University San Jose, California-USA Wydział Zaburzeń Komunikacji w Kolegium Edukacji Uniwersytetu Stanowego San Jose w Kalifornii, Stany Zjednoczone

Koszt: 250 zł

Termin: 14.09.2017 / czwartek, godz. 14:00 - 19:00

Miejsce: fundacja Fonia Gdańsk ul. Fieldorfa 23


Program warsztatu:

  1. Specyfika dwujęzyczności / determinanty:
    • wiek nabycia,
    • praktyczne aspekty,
    • stopień biegłości.
  2. Wczesna dwujęzyczność - akwizycja jednoczesna:
    • konteksty,
    • połączenia między językami,
    • zalecenia dla rodziców i rodzin,
    • rola Logopedy w maksymalizacji wyników.
  3. Nauka drugiego języka:
    • powody uczenia się innego języka,
    • czynniki wpływające na proces uczenia się języka obcego,
    • rekomendowane strategie nauczania w innym języku,
    • logopedyczne obserwacje problemów związanych z rozwojem językowym.
  4. Aspekty dwujęzyczności:
    • zalety i wady dwujęzyczności,
    • różne drogi rozwojowe,
    • moje własne studium przypadku - wielojęzyczność.
  5. Dwujęzyczność dzieci z zaburzeniami rozwojowymi i niepełnosprawnością intelektualną.
    • Możliwości interwencji logopedycznej.

HENRIETTE WYSZEWIAŃSKA-LANGDON jest profesorem na Wydziale Zaburzeń Komunikacji w Kolegium Edukacji Uniwersytetu Stanowego San Jose w Kalifornii (Stany Zjednoczone).
Profesor Langdon ma prawie 40 lat doświadczenia w pracy z dziećmi dwujęzycznymi, które wraz ze swoimi rodzinami zmagają się z wyzwaniami językowymi, komunikacyjnymi i edukacyjnymi. Profesor Langdon doktoryzowała się w zakresie Pedagogiki Specjalnej i Psycholingwistyki na Uniwersytecie w Bostonie. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się na zagadnieniach rozwoju językowego oraz dwujęzyczności. Interesują ją również kwestie związane z diagnozowaniem i terapią logopedyczną w zaburzeniach mowy, a szczególnie zależności pomiędzy oralnością a piśmiennością.
Profesor Langdon jest również autorką protokołu, który umożliwia logopedzie współpracę z tłumaczami pracującymi z dziećmi dwujęzycznymi. W ciągu ostatnich 30 lat wygłosiła ona wiele wykładów i opublikowała liczne prace z tego zakresu.
Profesor Langdon wychowała się w Meksyku. Jej rodzice i dziadkowie niedługo po zakończeniu II wojny światowej wyemigrowali z Polski. W dzieciństwie, w domu posługiwała się językiem polskim, a językiem hiszpańskim w środowisku pozarodzinnym, m.in. rówieśniczym. Już w szkole podstawowej Henriette Langdon zaczęła uczyć się języka francuskiego. Do ukończenia 12. roku życia nie miała kontaktu z językiem angielskim. Studia licencjackie ukończyła w Mexico City (Meksyk), a pracę magisterską obroniła w Bostonie (Stany Zjednoczone). Profesor Langdon ma jedną córkę, która oprócz języka angielskiego, włada również językiem hiszpańskim i francuskim. Mąż Profesor Langdon mówił wyłącznie w języku angielskim, popierał uczenie ich córki języków obcych i posługiwanie się tymi językami.
(za: http://www.logopeda.org.pl/resources/pliki/209_20131012_poznan___prof_langdon.pdf)

Konto fundacji: 32 1440 1013 0000 0000 1550 6091
Formularz Zgłoszeniowy

Dane do faktury:







* pole wymagane przy zgodzie nr 1
** pole wymagane dla firmy przy zgodzie nr 1
*** pole wymagane przy zgodzie nr 2

ZASADY ZGŁASZANIA SIĘ NA SZKOLENIA/WARSZTATY

  • Możliwa jest rejestracja poprzez wypełnienie formularza online
  • Można również wysłać maila na adres: fundacjafonia@fundacjafonia.pl (imię, nazwisko, adres zamieszkania - niezbędny do wystawienia faktury - jesteśmy zobligowani do wystawiania faktur, adres mailowy, numer telefonu, wykształcenie, wykonywany zawód, miejsce pracy, ew.do faktury na firmę - NIP firmy oraz adres firmy)
  • Informacji udziela i zgłoszenia na warsztaty przyjmuje Regina Olszowa, adres mailowy: fundacjafonia@fundacjafonia.pl, tel.: 796 369 542
  • całkowitą opłatę (koszt szkolenia - do 300 zł) lub zaliczkę w wys. 100 PLN (koszt szkolenia powyżej 300 zł lub 2 miesiące wcześniej) proszę wpłacić na konto Fundacji: 32 1440 1013 0000 0000 1550 6091
  • całkowitą opłatę lub zaliczkę proszę wpłacać dopiero po otrzymaniu mailowego potwierdzenia zgłoszenia lub po uzgodnieniu telefonicznym
  • W tytule przelewu należy podać nazwę szkolenia oraz imię i nazwisko uczestnika. Po zaksięgowaniu przelewu prześlemy (na adres e-mail podany w zgłoszeniu) potwierdzenie zakwalifikowania na szkolenie.
  • Wiążącą formą zgłoszenia jest uiszczenie opłaty lub wpłacenie zaliczki.
  • Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc decyduje kolejność wpłat.
  • W razie wpłaty zaliczki resztę kwoty należy przelać na konto fundacji Fonia nie później niż 10 dni roboczych przed terminem szkolenia
  • Przyjmujemy jedynie przelewy bankowe, płatność gotówką jest niemożliwa.

zapraszamy


Fundacja Fonia
ul. Fieldorfa 23, 80-041 Gdańsk
tel: 796 369 542, mail: fundacjafonia@fundacjafonia.pl

Licznik odwiedzin 00379589